Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/24112
Type: Article
Title: Branquitude e formação de professores de história nas diretrizes curriculares nacionais
Author(s): Tiago Soares Marques
Deivison Moacir Cezar de Campos
In: TEIAS (RIO DE JANEIRO. IMPRESSO)
Issue Date: 2022
Volume: 23
Issue: 71
First page: 185
Last page: 198
Keywords: branquitude
educação das relações étnico-raciais
currículo
formação de professores
URI: https://hdl.handle.net/10923/24112
DOI: DOI:10.12957/teias.2022.70138
ISSN: 1518-5370
Appears in Collections:Artigo de Periódico

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Branquitude_e_formao_de_professores_de_histria_nas_diretrizes_curriculares_nacionais.pdf319,08 kBAdobe PDFOpen
View


All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.