Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/25736
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBORGES, THELMA DUARTE BRANDOLT-
dc.contributor.authorValderez Marina do Rosário Lima-
dc.date.accessioned2023-08-14T18:36:16Z-
dc.date.available2023-08-14T18:36:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2179-426X-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10923/25736-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofRevista de Ensino de Ciências e Matemática (REnCiMa)-
dc.rightsopenAccess-
dc.titleArgumentação em sala de aula: aspectos favorecedores do seu desenvolvimento e aproximações com a educação pela pesquisa-
dc.typeArticle-
dc.date.updated2023-08-14T18:36:14Z-
dc.identifier.doiDOI:10.26843/rencima.v12n6a18-
dc.jtitleRevista de Ensino de Ciências e Matemática (REnCiMa)-
dc.volume12-
dc.issue6-
dc.spage1-
dc.epage17-
Appears in Collections:Artigo de Periódico



All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.