Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/15022
Type: Article
Title: A contextualização na aprendizagem: percepções de docentes de ciências e matemática
Author(s): Caroline Maffi
Thaísa Laiara Prediger
Joao Bernardes da Rocha Filho
Maurivan Güntzel Ramos
In: REVISTA CONHECIMENTO ONLINE
Issue Date: 2019
Volume: 2
Issue: 11
First page: 75
Last page: 92
Keywords: Aprendizagem com significado
Contextualização em ciências e matemática
Motivação para aprender
URI: http://hdl.handle.net/10923/15022
ISSN: 2176-8501
Appears in Collections:Artigo de Periódico

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
A_contextualizacao_na_aprendizagem_percepcoes_de_docentes_de_ciencias_e_matematica.pdf173,41 kBAdobe PDFOpen
View


All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.