Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/8983
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMary Sandra Carlotto-
dc.contributor.authorAdolfo Pizzinato-
dc.contributor.authorCláudia Fonta-
dc.contributor.authorMaribel Dreschler-
dc.date.accessioned2016-09-01T18:07:06Z-
dc.date.available2016-09-01T18:07:06Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.issn2175-3644-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10923/8983-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofRevista Mal-Estar e Subjetividade (versão eletrônica)-
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectTrabalho-
dc.subjectdiscurso docente-
dc.subjectidentidade profissional-
dc.subjectPsicologia da Educação-
dc.titleAvaliação e interpretação do mal-estar docente: um estudo qualitativo sobre a Síndrome de Burnout-
dc.typeArticle-
dc.date.updated2016-09-01T18:07:00Z-
dc.jtitleRevista Mal-Estar e Subjetividade (versão eletrônica)-
dc.volume13-
dc.issue1/2-
dc.spage195-
dc.epage220-
Appears in Collections:Artigo de Periódico



All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.