Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/8666
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorIsabel Cristina de Moura Carvalho-
dc.contributor.authorRodrigo Ferreira Toniol-
dc.date.accessioned2016-07-29T19:42:50Z-
dc.date.available2016-07-29T19:42:50Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.issn1517-1256-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10923/8666-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofRevista Eletrônica do Mestrado em Educação Ambiental-
dc.rightsopenAccess-
dc.subjecteducação ambiental-
dc.subjecteducação e sociedade-
dc.subjectAntropologia da educação-
dc.titleAmbientalização, cultura e educação: diálogos, traduções e inteligibilidades possíveis desde um estudo antropológico da educação ambiental-
dc.typeArticle-
dc.date.updated2016-07-29T19:42:50Z-
dc.jtitleRevista Eletrônica do Mestrado em Educação Ambiental-
dc.volume1-
dc.issue1-
dc.spage28-
dc.epage39-
Appears in Collections:Artigo de Periódico



All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.