Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/19978
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLorita Aparecida Veloso Galle-
dc.contributor.authorValderez Marina de Rosário Lima-
dc.contributor.authorMaurivan Güntzel Ramos-
dc.date.accessioned2021-11-29T12:49:12Z-
dc.date.available2021-11-29T12:49:12Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2179-426X-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10923/19978-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofRevista de Ensino de Ciências e Matemática (REnCiMa)-
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectpesquisa em sala de aula-
dc.subjectUnidade de Aprendizagem-
dc.subjectQuímica-
dc.subjectEstado do conhecimento-
dc.titleO ESTADO DO CONHECIMENTO SOBRE A ORGANIZAÇÃO DE UNIDADES DE APRENDIZAGEM EM QUÍMICA-
dc.typeArticle-
dc.date.updated2021-11-29T12:49:10Z-
dc.identifier.doiDOI:10.26843/rencima.v11i3.2618.-
dc.jtitleRevista de Ensino de Ciências e Matemática (REnCiMa)-
dc.volume11-
dc.issue3-
dc.spage345-
dc.epage365-
Appears in Collections:Artigo de Periódico

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
O_ESTADO_DO_CONHECIMENTO_SOBRE_A_ORGANIZAO_DE_UNIDADES_DE_APRENDIZAGEM_EM_QUMICA.pdf362,96 kBAdobe PDFOpen
View


All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.