Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/18713
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDiego Cachapuz Fabris-
dc.contributor.authorFelipe Chaves Keller-
dc.contributor.authorBianca Pinto Carvalho-
dc.contributor.authorManoela Lawall Radtke-
dc.contributor.authorFrederike Monika Budiner Mette-
dc.date.accessioned2021-10-05T14:08:39Z-
dc.date.available2021-10-05T14:08:39Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10923/18713-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofXXIII SemeAD - Seminários em Administração da Faculdade de Economia, Administração e Contabilidade da Universidade de São Paulo, 2020, Brasil.-
dc.rightsopenAccess-
dc.titleMAPA DO COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR DE VINHO NO BRASIL: UMA SEGMENTAÇÃO BASEADA EM MOTIVAÇÕES-
dc.typeconferenceObject-
dc.date.updated2021-10-05T14:08:38Z-
Appears in Collections:Apresentação em Evento

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MAPA_DO_COMPORTAMENTO_DO_CONSUMIDOR_DE_VINHO_NO_BRASIL_UMA_SEGMENTAO_BASEADA_EM_MOTIVAES.pdf319,4 kBAdobe PDFOpen
View


All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.