Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/17901
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFábio Soares da Costa-
dc.contributor.authorJanete de Páscoa Rodrigues-
dc.contributor.authorAndreia Mendes dos Santos-
dc.date.accessioned2021-08-18T20:06:00Z-
dc.date.available2021-08-18T20:06:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn2237-2660-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10923/17901-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofREVISTA BRASILEIRA DE ESTUDOS DA PRESENÇA [EPERIODICO]-
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectEducação-
dc.subjecteducação fisica somática-
dc.subjectinclusao social-
dc.titleA EDUCAÇÃO SOMÁTICA COMO PERSPECTIVA INCLUSIVA NAS AULAS DE EDUCAÇÃO FÍSICA ESCOLAR-
dc.typeArticle-
dc.date.updated2021-08-18T20:05:58Z-
dc.identifier.doiDOI:10.1590/2237-266079769-
dc.jtitleREVISTA BRASILEIRA DE ESTUDOS DA PRESENÇA [EPERIODICO]-
dc.volume9-
dc.issue1-
dc.spage01-
dc.epage21-
Appears in Collections:Artigo de Periódico

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
A_EDUCAO_SOMTICA_COMO_PERSPECTIVA_INCLUSIVA_NAS_AULAS_DE_EDUCAO_FSICA_ESCOLAR.pdf296,29 kBAdobe PDFOpen
View


All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.