Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/14226
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCláudio Damacena-
dc.contributor.authorMartin de la Martiniére Petroll-
dc.contributor.authorBruna Silva de Melo-
dc.date.accessioned2019-03-13T19:17:50Z-
dc.date.available2019-03-13T19:17:50Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.issn1413-2311-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10923/14226-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofREAd. Revista Eletrônica de Administração (Porto Alegre. Online)-
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectAutoeficácia-
dc.subjectEnsino de Estatística-
dc.subjectAtitude em relação à Estatística-
dc.titleFatores que afetam o aprendizado de alunos do mestrado em Administração em relação à Estatística-
dc.typeArticle-
dc.date.updated2019-03-13T19:17:49Z-
dc.jtitleREAd. Revista Eletrônica de Administração (Porto Alegre. Online)-
dc.volume22-
dc.issue3-
dc.spage132-
dc.epage153-
Appears in Collections:Artigo de Periódico



All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.