Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/12092
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMarcus Eduardo Maciel Ribeiro-
dc.contributor.authorMaurivan Güntzel Ramos-
dc.date.accessioned2018-07-16T17:24:34Z-
dc.date.available2018-07-16T17:24:34Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.issn2178-7727-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10923/12092-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofActa Scientiae: Revista de Ensino de Ciências e Matemática-
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectensino de química-
dc.subjectaprendizagem-
dc.subjectGrupos colaborativos-
dc.subjectAtividade de aprendizagem em duplas de alunos-
dc.subjectInteração social-
dc.titleGrupos Colaborativos Como Estratégia de Aprendizagem em Aulas de Química-
dc.typeArticle-
dc.date.updated2018-07-16T17:24:33Z-
dc.jtitleActa Scientiae: Revista de Ensino de Ciências e Matemática-
dc.volume14-
dc.issue3-
dc.spage456-
dc.epage471-
Appears in Collections:Artigo de Periódico

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grupos_Colaborativos_Como_Estrategia_de_Aprendizagem_em_Aulas_de_Quimica.pdf453 kBAdobe PDFOpen
View


All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.