Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10923/11388
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAdalberto de Souza Pasqualotto-
dc.contributor.authorLuiza Kremer Cauduro-
dc.date.accessioned2018-04-12T13:46:08Z-
dc.date.available2018-04-12T13:46:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn0104-6594-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10923/11388-
dc.language.isopt_BR-
dc.relation.ispartofRevista da Faculdade de Direito da Universidade Federal do Rio Grande do Sul-
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectPublicidade-
dc.subjectSistemas de regulamentação-
dc.subjectAutorregulamentação-
dc.titleSistemas de autorregulamentação da publicidade: uma comparação entre países-
dc.typeArticle-
dc.date.updated2018-04-12T13:46:07Z-
dc.jtitleRevista da Faculdade de Direito da Universidade Federal do Rio Grande do Sul-
dc.volume35-
dc.issue2016-
dc.spage207-
dc.epage230-
Appears in Collections:Artigo de Periódico

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sistemas_de_autorregulamentacao_da_publicidade_uma_comparacao_entre_paises.pdf953,24 kBAdobe PDFOpen
View


All Items in PUCRS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, and are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Read more.