Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-8 of 8 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Cocriação de Valor em Sala de Aula como um Antecedente do Engajamento dos Estudantes de Ensino SuperiorClecio Falcão Araujo; Ricardo Saraiva Frio; Caroline da Rosa; Patricia Rodrigues da Silva
2020The influence of customer participation and conveniece on customer satisfaction: A multiple mediationÁlan Andrew se Souza; Claudio Damacena; Clecio Falcão Araujo; Nathalia Gris Seibt
2020Sustentabilidade em Instituições de Ensino Superior e o Efeito no Comportamento Pró-ambiental dos EstudantesClecio Falcão Araujo; Ricardo Saraiva Frio; Carelisa Stoffel de Siqueira; Felipe Cavalheiro Zaluski; Patrique Rosa Hedlund
2020Perceived Consumer Effectiveness: A Meta-analytic Review on its Antecedents and ConsequencesValter Afonso Vieira; Clecio Falcão Araujo
2022A Influência das Rotas de Escassez de Renda na Atitude ao Endividamento: Um Modelo de Mediação-ModeradaBianca Pinto Carvalho; Clecio Falcão Araujo; Frederike Monika Budiner Mette
2022Mapeando o Varejo Omnichannel: Uma Análise Bibliométrica da Produção CientíficaAdriano Escobar Fernandes; Bianca Pinto Carvalho; Clecio Falcão Araujo
2021Decisions Following Distraction: How (Un)Conscious Processing And Decision Task Influence The Selection Of Hedonic And Utilitarian AlternativesClecio Falcão Araujo; Lana Waschka; Marcus Cunha Jr; Claudio Hoffmann Sampaio
2021Decisions Following Distraction: How (Un)Conscious Processing and Decision Task Influence the Selection of Hedonic and Utilitarian AlternativesClecio Falcão Araujo; Marcus Cunha Jr; Claudio Hoffmann Sampaio