Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1991-2000 of 3595 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Cocriação de Valor em Sala de Aula como um Antecedente do Engajamento dos Estudantes de Ensino SuperiorClecio Falcão Araujo; Ricardo Saraiva Frio; Caroline da Rosa; Patricia Rodrigues da Silva
2020Uma Experiência em Pesquisa: análise dos Níveis de Interação do Facebook do Magazine LuizaJéssica dos Santos Cruz; João Vitor Klein; GLÓRIA RUCKERT JUNGKENN; Isabela Machado Bruno; Tatiana Cristina Hunsche; Cleusa Maria Andrade Scroferneker
2020The influence of customer participation and conveniece on customer satisfaction: A multiple mediationÁlan Andrew se Souza; Claudio Damacena; Clecio Falcão Araujo; Nathalia Gris Seibt
2019As Agências Reguladoras no Facebook: dialogar (não) é precisoCleusa Maria Andrade Scroferneker; Francielle Falavigna; Daniela Cidade; Fernanda Luz Moares
2020Sustentabilidade em Instituições de Ensino Superior e o Efeito no Comportamento Pró-ambiental dos EstudantesClecio Falcão Araujo; Ricardo Saraiva Frio; Carelisa Stoffel de Siqueira; Felipe Cavalheiro Zaluski; Patrique Rosa Hedlund
2020As ouvidorias ressignificadas como (im) possibilidade de/para diálogos virtuais: as agências reguladoras brasileiras em análiseCleusa Maria Andrade Scroferneker; Fernanda Luz Moares; Francielle Falavigna; Luciana Buksztejn Gomes
2020Perceived Consumer Effectiveness: A Meta-analytic Review on its Antecedents and ConsequencesValter Afonso Vieira; Clecio Falcão Araujo
2020. A (re)construção do Discurso Organizacional: aproximações a partir do Dialogismo Bakhtiniano.Francielle Falavigna; Cleusa Maria Andrade Scroferneker; Fernanda Luz Moares; Luciana Buksztejn Gomes
2019O Oposto da Destruição?: Death Metal Angola e a negociação com imaginários midiáticos das produções culturais angolanasMelina Aparecida dos Santos Silva; Cristiane Freitas Gutfreind; Juremir Machado da Silva
2020Similaridades e Diferenças na Promoção da Igualdade de Gênero: um estudo da campanha HeForShe na América LatinaCarolina Kauer; Denise Avancini Alves; Cristiane Mafacioli Carvalho